lördag 16 maj 2009

Dagens









I samband med bröllopet i Mariefred passade jag och monsieur A på att ta en liten romantisk minisemester och bodde i natt på Gripsholmsvikens hotell. Ett ställe jag varmt rekommenderar . Fräscht, vackra omgivningar, god mat och fantastisk service. I morse åt vi frukost med den bedårande utsikten som syns på nedre bilden. Efter det gick vi på slottsvisning. Jag har alltid varit oerhört fascinerad av att besöka slott, museér och historiska miljöer. Det är en sådan hisnande känsla när man tänker att där har funnits människor tillbaka på 1500-talet som har lämnat spår efter sig som vi kan följa idag 2009, häftigt!

Idag har jag haft på mig:
Tunika Vila
Denimleggings Pieces
Kavaj Vila
Ballerinaskor Esprit
Guldhalsbandet och guldarmbandet + ett flätat turkost armband med guldfärgade berlocker som jag hittade på Glitter häromdagen, ska försöka visa det i någon outfitbild framöver.

5 kommentarer:

Miss M sa...

Vilken underbar utsikt & helg ni verkar ha haft! =)

Randy sa...

Vilka härliga bilder, ger en sommarkänsla :P

IngelaMollly sa...

Miss M: Ja det var sååå härligt och sååå vackert! =)

Randy: Tack =) Ja, det kändes verkligen som sommar =)

Hanna sa...

Vad fint det ser ut!

IngelaMollly sa...

Hanna: Ja, det var underbart vackert=)