torsdag 28 maj 2009

Dagens

Dagens outfit:
Tshirt med Musse Pigg i nittryck H&M - gammal, gammal
Kavaj Joy
Jeans Lindex
Ballerinaskor Esprit
Nitarmbandet och guldarmbandet Chique + present
I'm soaking wet to put it mildly ;-) Men för att köra med det gamla favorituttrycket ¨efter regn kommer solsken¨ och det gör den ju i morgon! =) En liten monterad kamera på något käckt litet ställe vore inte så dumt; det är kanske inte helt fel med en webkamera? Vad kostar en sådan? Tänk bara i vinter när snön vräker ner och jag står där ute på min lilla balkong och huttrar...;-)

8 kommentarer:

Alexandra sa...

Tack så mycket! Ja det verkar minsann bli ganska många outfitbilder hos mig ändå ;) Ha en skön kväll!

IngelaMollly sa...

Alexandra: Härligt! Det gillas för jag älskar din smak! =)

Eva sa...

Har du dessa jeans på jobbet? Jag har nämligen ett par likadana och har känt att de ligger på gränsen för mig.

Pia Wester sa...

Åh vad du är bra på såna där casual-snygga outfits!

Miss M sa...

WOW Molly! Detta var verkligen en 10 poängare, snyggt, casual men ändå uppklätt *me like* och du, hör och häpna, jag älskade verkligen dina slitna jeans ;)

Att ha det gott sa...

Jag säger precis som Miss M

Natascha sa...

Kul att du också har slitna jeans! Jag äger två par nu, ett av dem är jeans leggings. Och jag bara älskar dem!!
Riktigt snygg outfit.

IngelaMollly sa...

Eva: Ja, jag har haft dem på jobbet men jag förstår vad du menar, det är ett gränsfall, det syns ingen hud igenom det är bara revor på ytan men det var ett par kollegor som tittade igår så jag får se hur jag gör framöver...

Free Fashion Pia: Åh tack, vad gla jag blir =)

Miss M: Men tack! Har jag lyckats omvända den icke kappvändaren? ;-)

Att ha det gott: Tack gulliga du =)

Natascha: Tack =) Jag har också två; dessa och de lite kortare från Gina, trivs också så bra i mina men är lite tveksam till om jag kan ha dem på jobbet...?