fredag 29 maj 2009

Zanzlöz webbshop


Åh vad glad en smyckesälskare som jag blir när jag hittar zanzlozazmyckens webshop! Otaliga är de gånger jag har suttit och bläddrat i tidningar, suktat och drömt om dessa urläckra smycken. Har varit så besviken att affären bara har funnits i Stockholm men nu har alla vi andra icke 08:or också en chans!
Smyckena är mycket speciella och personligt utformade ibland med en liten antik eller vintage känsla som jag gillar så mycket, kul!

På tal om webbutiker vill jag passa på att varna för att alla inte fungerar bra! Jag har haft rejäl otur med några så jag rekommenderar er att hålla er till och stödja de säkra korten!
Fredag och sommarvärme inte så mycket som slår detta! I helgen ska förhoppningsvis Monsieur A förhoppningsvis lägga sista handen vid vår båt så att vi äntligen kan få den i vattnet, vem vet det kanske blir ett första dopp i Mälaren? ;-)

11 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jag såg också det
visst har de mycket fint
Hoppas att du får en trevlig helg

anna sa...

Men Molly, varför gör du inte egna smycken? Du skulle ju kunna bli en känd smyckedesigner.

Emma sa...

Kul att dom har webbshop!

Tack så mycket för utflyktstipsen, vi har faktiskt nästan aldrig varit i Falkenberg. Men jag har ett presentkort som jag vill utnyttja så då tänkte vi att vi kan passa på att åka hela familjen och göra en utflykt. Jag ska läsa på lite om dina tips. Men det är klart att vi kanske bara skulle kunna åka till Skrea strand nu när det ska bli så fint väder :-) Men jag ska kika mer på ställena du nämnde också.
Många tack för hjälpen!
Kram

mia sa...

Oj, vilken fin bloggdesign du har!

Lisa sa...

Vilka kan dessa webb-butiker vara? Handlar ganska mycket på nätet och det är så tråkigt när det strular.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, visst har de? hoppas du också får en riktigt skön helg

Anna: tack, I wish i could! Jag är urusel att skapa saker mina fingrar växer till enorma stubbar.

Emma: Ja, visst är det. Det låter underbart härligt att passa på i sådant härligt väder, hoppas ni hittar något roligt att göra

Mia: Tack =)

Lisa: Jag vill vara lite försiktig med att peka ut dem så här men det är inga av dem som jag brukar rekommendera saker ifrån det lovar jag =)

Lisa sa...

Jag förstår det :) Började fundera då jag precis handlat från en webshop jag aldrig prövat förut. Får dock hoppas att den är seriös och att köpet förflyter smärtfritt...

Mrs J sa...

Kul shoppingtips! Ska kika in där.

IngelaMollly sa...

Lisa: Ah ok, hoppas det funkar, du kan alltid mejla mig så kan jag svara ja eller nej ;-)

Mrs J: Ja, verkligen värd ett besök eller två;-)

Lisa sa...

Tror att varan jag beställde nu är ivägskickad från webshopen i fråga, så med lite tur är den här snart :) Känns trist att vara misstänksam, men samtidigt bör man väl vara lite försiktig.

IngelaMollly sa...

Lisa: Det kommer säkert att fungera men du har rätt man ska vara försiktig, jag har haft otur ett några gånger och det är inte kul ;-/