onsdag 20 maj 2009

Balkongerna





Godmorgon till er alla denna sköna onsdag innan helg igen, härligt! Jag ska jobba på fredag men det känns ganska ok eftersom jag sedan är ledig igen och dessutom tjänar man väldigt bra med pengar denna klämdag vilket passar bra inför semestern tycker jag.
Även om jag i dagsläget inte har någon täppa att påta i så har jag faktiskt två balkonger som jag vill göra riktigt fina nu inför studenten och sommaren. Dessa bilder satte igång lite inspirationstankar och idéer hos mig. Jag har ju till och med en liknande trästol som jag skulle kunna använda mig av och göra lika fint med... Har ni fixat iordning era trädgårdar eller balkonger?

5 kommentarer:

Nergårds-Emma sa...

Vad ljuvligt fint du har gjort det! Jag har faktiskt inte gjort sommarfint på altanen ännu, måste iväg och köpa blommor. Penséerna som står där nu börjar se tråkiga ut.

Att ha det gott sa...

Nej min balkong väntar på att få det fint

Omentjej sa...

Åh vad fint! Det kommer bli toppensnyggt på dina balkonger! =) Själv har jag tyvärr ingen, jag åker hem till mor & fars trädgård i stället... =)

anna sa...

nej, men jag håller på som bäst, vi har rätt stor trädgård då det tar tid och är dyrt, om man vill ha många och stora krukor, och det vill jag naturligtvis!

IngelaMollly sa...

Nergårds-Emma: Tack men tyvärr kan jag inte ta åt mig äran. Det är bilder jag har hittat som inspirerade mig. Våra penseér börjar också se trist ut ;-(

Att ha det gott: Min med! ska vi peppa varandra? =)

Emma: Visst är det? Hoppas jag kan få till det något om jag får tummen ur... Det är inte fy skam att kunna åka hem till föräldrarnas trädgård, på så sätt kan du ju bara njuta av fördelarna! =)

Anna: Jag är likadan; mycket vill ha mer ;-) Och nog har jag sett vilken enorm tomt ni har, lyllosar! =)