onsdag 6 maj 2009

Stripes




Bilder från Mandel

4 kommentarer:

Miss M sa...

Älskar som sagt randigt, så självklart vill jag ha =)

Att ha det gott sa...

jag tycker de har mycket fint på Mandel
fast jag är lite rädd för tvära ränder
Tror att jag ser bredare ut i det och det behövs inte

Sara sa...

Absolut! Ränder är fint, speciellt på vår och sommar.
Jag ser fram emot fredag - då är min man ledig. Däremot jobbar han hela helgen, vilket är mindre kul.

Tack för din fina kommentaren om vår lilla flicka :)

IngelaMollly sa...

Miss M: Du och jag=)

Att ha det gott: Ja de har såå mycket fint=) Och man ska bara ta sådant man tycker man blir fin i, annars slappnar man ju inte av...;-)

Sara: Visst är det? Jag vet precis vad du menar; jobbar ju själv på lördag och vet hur det är när min man är bortrest...