måndag 11 maj 2009

TACK!

Ni gulliga rara som har kommenterat på gårdagens inlägg där jag undrade om ni uppskattar dagens outfitbilderna. Ni är så snälla och jag blev också glad för kommentarerna från er som vanligtvis inte kommenterar. Jag har ju inte en aning om vem som hittar hit och läser. Ibland kan det också kännas lite fånigt att ställa upp sig för en dagensbild. Då är det roligt att höra att det är något som uppskattas! Jag ska besvara er ikväll men jag ville tacka er särskilt på det här viset också.

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

WOW var är du inte i Västerås va

Eva Agnes sa...

The hills are alive to the sound of music.....la la la lala
Kramar Mammi

Sara sa...

Visst vill jag se dina out-fit-bilder :) Få inspiration och se alla dina söta armband.

Jag vet inte riktigt just nu, men fodervärdsskap verkar innebära att vi ska stå för försäkringskostnaden som kan bli dyrare än vi klarar av. Avelshane, champion osv. Allt är så osäkert just nu, jag vet varken ut eller in.
Jag vet inte hur vi ska göra. Orkar inte detta nu.

Stor kram och tack för att du bryr dig om.

Erika sa...

Det är jättekul att se dina outfitbilder. Jag får mest inspiration av att kika på andra bloggares outfits =)

Hos Käthe sa...

Underbar bild!! :)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Alldeles riktigt! Jag är i en underbar liten österrikisk alpby =)

Eva Agnes: Alldeles rätt och där känner jag mig så glad och avslappnad =)

Sara: Tack, vad roligt att du tycker det =)
Kan ni inte försöka resonera fram någon lösning med hundägaren? Är så ledsen för din skull...

Erika: Jag med! Tack för att du uppskattar mina bilder, jag uppskattar dina väldigt mycket =)

Hos Käthe: Tack =) Visst är det vacker miljö?

Omentjej sa...

Vilken fantastisk bild! Wow!