onsdag 13 maj 2009

Lillördag - igen =)

Godmorgon! Inte klokt vad veckorna rullar på; snart helg igen! Gillas mycket =) Tack för era råd och synpunkter på och om långklänningen, jag tror faktiskt att jag kommer att behålla den och bära den med kanske detta linnet under. Är det inte alldeles bedårande sött? Tror att de olika stilarna kan gifta sig bra tillsammans... Och på tal om att gifta sig blir jag nästan lite sugen att ha detta på bröllopet.... fast vad ska jag då ha för skor? Nej, fy vilken velpotta jag är!;-)

Såg förresten också detta ljuvliga nattlinnet på Lindex. Någon mer än jag som är dålig på att köpa nattlinnen och underkläder?
Bilder från Lindex

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Här har du en likadan

anna sa...

ja verkligem nattlinnen är inte prio ett direkt, ibland får jag någit ryck, och köper en massa på lindex, men sen använder jag dom ändå inte, då blir jag för varm. Konstigt!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Skönt att man inte är ensam...;-)

Anna: Åhh så är det för mig med...men det finns ju så mycket fint och ändå kryper jag ofta ner i sängen med Nalle Puh nattlinnen eller tshirts...;-)

Omentjej sa...

Älskar nattlinnet!! Tunna fina nattlinnen har jag alltid när jag reser bort.

IngelaMollly sa...

Emma: Jag med! Däremot är jag urdålig på att unna mig egna, tyvärr ;-)

Bim HD sa...

Har tittat på det där linnet, men fått nöja mig med det...
Och värdelös på att inhandla underkläder, ja. Hela delen under kommer alltid i andra hand - hopplöst hitta något som passar nämligen. I samma butik kan man få testa olika storlekar på allt - och inget sitter ok :(
Hm... vi ska på bröllop 20juni, och vad i hela friden ska man ha på sig då, ehhh...
Må så grankott...

IngelaMollly sa...

Bim HD: Jag är precis likadan! ;-) jag har sett så många fina bilder på dig så jag tror du kommer att hitta något fint =)