onsdag 20 maj 2009

Dagens


Dagens outfit:
Klänning Vila
Jeansjacka Indiska
Leggings m dragkedja H&M
Converse
Guldarmbandet + vitt flätat Glitter.
Det vita armbandet var ett av dem jag hittade igår på lunchen, tyvärr har det vridit sig på bilden men en liten glimt får ni ju... De flesta slutar tidigt idag men jag måste bli kvar för att ta hand om en teatergrupp som är på besök fast det är ju ett ganska trevligt jobb =)
Nu till en fråga; jag ska sälja ett par Whyredjeans och en guldfärgad Casioklocka, troligtvis lite mer; vill ni att jag visar här först? Har inte bestämt mig om jag ska lägga ut på Modette eller Tradera, tycker Tradera är lite bökigt... Andra förslag tas tacksamt emot!

6 kommentarer:

Miss M sa...

Är ju själv en Traderafantast, säljer otrloigt mycket därinne, och tycker inte det är SÅ bökigt =) dessutom får man en härlig slant extra varje månad att shoppa nytt för =) har testat Modette men är intye så såld på det =)
Men du visa upp det innan, vem vet där är kanske ngt Miss M vill ha =)

Ursöt klänning förresten Molls =)

Att ha det gott sa...

Jaag tycker att du ska visa det här först
om ingen köper lägg ut på tradera
Det är jätte enkelt

Mrs J sa...

Det vita flätade armbandet var inte dumt! Modette är meningslöst. Har inte lyckats sälja ett enda plagg där (märkesplagg!). Allt går att sälja på Tradera! Man kanske inte gör så stor vinst alla ggr. Whyred torde vara lättsålt, men visa gärna här först ;-)

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack för både beröm och tips. Det kanske är jag som har fått för mig att det är krångligare än vad det är?

Att ha det gott: Ok tack för tips. Jag vet inte vad det är som gör att jag tycker det är så krångligt med Tradera, kanske har fått för mig att ingen hittar det jag säljer eller att jag gör jätteförlust?

Mrs J: Tack, jag kunde inte motstå det ;-) Tack för tips, vad är det som inte funkar med Modette? Är det att ingen köper?

Erika sa...

Vilket fint armband!

Jag gillar tradera som miss M säger så är det inte så bökigt. Inte när man väl har lärt sig allt.
En nackdel är dock att de tar provision även på osålda saker.

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =) Det är väl just det som gör att jag tycker det känns bökigt, risken att inte få sålt och att behöva betala provision...