fredag 8 maj 2009

Fredagkväll







Nu väntar en sådan här




och ett sådant här. Är så himla trött till viss del av gårdagens födelsedagskalas som blev sent men vi hade så roligt, det är en nöjd trötthet. Men det händer en massa annat som jag inte kan gå in på här vilket tröttar ut mig och även bekymrar mig mycket...
Men nu väntar som sagt onyttigheter och strax horisontalläge i soffan, troligtvis blir det Så ska det låta och någon film, om jag håller mig vaken...? Vad gör ni ikväll? Svänger dom lurviga natten lång?

6 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Svänga dom lurviga? Neej, inte ikväll:-) Är så dödstrött efter veckan! Men om det hade funnits tillfälle hade jag gärna gjort det imorgon kväll, Aj löööve party :-) Ha en fin fredagkväll!

Att ha det gott sa...

Här svängs inte mycket
det är visst en väldigt viktig hockey match

Omentjej sa...

Smörgåstårta, ett glas rött & diabildsjakt hemma hos mamma och pappa. Nu: blogg, packning och ett glas vitt. ;) Blir nog lite twin peaks sen.

Bim HD sa...

hm... verkar som en rätt ok fredagskväll? :P
Må så grankott...

anna sa...

mmmmmmm, ser hur gott ut som helst!

IngelaMollly sa...

Nina - Glamourmamman: Det är förståeligt med tanke på omständigheterna. Party är roligt och det är festligt hur man faktiskt kan gå från trött till pigg på roliga sådana =)

att ha det gott: =))) Samma här, tur att datorn finns....;-)

emma: Mmmm vilken mysig kväll du måste ha haft! =)

Bim HD: absolut! pizza och ett glas vitt är aldrig fel! Jag somnade sött i soffán en stund också ;-)

Anna: Mmmm det var gott =)