onsdag 27 maj 2009

Nitjeans och paljettunikan


Bilder från Lindex

Godmorgon vänner! Lillördag igen! Säg att det inte bara är jag som tycker att veckorna rusar fram i expressfart? Efter träningen igår kväll svängde jag förbi Lindex och klämde på tunikan och jag måste säga att jag blev positivt överraskad, den är ännu snyggare i verkligheten. Dessutom kändes den väldigt tunn och sval - trots att den är gjord av polyester - så jag tror faktiskt inte det kommer att kännas svettigt med den i sommar... Jag noterade också ett par nyinkomna jeans med nitar i ljust sliten färg för 399 :- om nu någon skulle vara sugen på det?
Nu såg jag precis att Ebba redan har bloggat om dessa så det var yesterday's news men det är kanske inte alla som har sett? De såg riktigt snygga ut i verkligheten.

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Tunikan är ljuvlig tycker jag
jeansen ser fina ut också

Mie sa...

De jeansen såg ju jättesnygga ut! O priser är dessutom alldeles lagom;)
Ha en skön onsdag!

Miss M sa...

WOW! Älskade både tunika och jeans. Ska minsann in och klämma på den idag =) Tack för tipset Molls =)

Natascha sa...

Tunikan är jättefin! Jag har tyvärr köpt alldeles för mycket kläder den här våren, annars hade jag nog också kunnat tänka mig att ta mig en sväng förbi Lindex och klämma på den :-)

anna sa...

man kan ha ett tunt bomullslinne under tunikan, så gör det inget att det är polyester.
det strulade med metrobloggens tidsinställda inlägg, jag hade tänkt att inlägget skulle komma i morse, om utmaningen, men nu så ligger den uppe!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja båda var jättefinam och tunikan kändes så tunn och skön =)

Mie letar guldkanter: De var riktigt snygga och prisvärda! =) Hoppas du också har en riktigt bra onsdag.

Miss M: I aim to please en sådan kräsen och icke kappvändare som du ;-) Två riktiga klipp enligt mig=)

Natascha: Me too! Måste verkligen dra in svångremmen nu ;-(

Anna: Bra tips! Du har koll du! =) Jag har också haft strul med bloggen men har sett nu, kul! =)

Mrs J sa...

Länge sedan jag hittade några bra kläder på Lindex. Tycker att de tråkat till sig rejält. Jeansen såg bra ut!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ja,deras kläder går ivågor tycker jag, fast jeansen var riktigt läckra, lovar.