söndag 10 maj 2009

Igår kväll

Var jag hembjuden till vännen H på supergod mat; skaldjurspaj med fräsch spenatsallad och Tiramisu till efterrätt, mmmmm. Halvvägs in på efterrätten - jag tog en stooor portion - blev jag plötsligt medveten om den starka konjaksmaken och att jag faktiskt körde! Då fick jag hugga in på Sia:s hallonglass istället, inte dum den heller! Sia-glassen tillverkas ju i Slöinge utanför min hemstad Falkenberg. Monsieur A var på svensexa i Göteborg, jag har fortfarande inte hört något från honom så det är väl ett bra tecken på att han har det bra; ¨hälsan tiger still¨ brukar mamma säga ;-)
Sonen V tyckte det räckte med en halv bild på mig så det får duga! Jag hade Vila-tunikan, de svarta leggingsen med skinnrevärer och MC-bootsen.
Det är jätteroligt att se att jag fått fler besökare och jag är sååå glad för er som kommenterar, det är ju enda sättet för mig att se vilka som läser. Nu vill jag veta hur intressant det är att se mina outfitbilder? Kom igen nu! Hit me! Jättegärna ni som inte kommenterar också, jag bits inte ;-)

15 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Den tunikan är verkligen fin
Det är MYCKET intressant med outfit bilderna

emma-maria sa...

Jag läser men kommenterar sällan. Outfitbilder är ett måste! Att se och få inspiration av "vanligt" folk som du är jätteviktigt för mig, är betydligt mindre intresserad av outfitbilderna hos många "stora" bloggare. Bara dyra grejer som måste inhandlas i hufvudstaden är inte min tekopp direkt...

Att ha det gott sa...

emma-maria sa precis det jag velat ha sagt

Miss M sa...

Som sagt tidigare Molly, Jag ÄLSKAR dina outfitbilder och du är en stor inspiration för mig =) Du är mitt hopp liksom, en bit över 40 OCH grymt snygg och trendig =)

Nergårds-Emma sa...

Åh, så gott det där lät, och så snygg du är! Älskar dina outfitsbilder och din klädstil. Och det är extra kul att du brukar visa upp alla söta smycken och accessoarer du har på dig :-)

Joanna sa...

Jag har precis hittat till din blogg och tycker väldigt mycket om den. Läser ofta, men kommenterar sällan...

Instämmer helt med emma-maria skrev. Gillar dina outfitbilder.

Hoppas att du har en trevlig kväll :)

elisabet sa...

Jättesnyggt! Låter som en underbart god middag!

Mrs J sa...

Jag gillar outfitbilder!

Natascha sa...

Jag läser varje dag men är tyvärr väldigt dålig på att kommentera.
Det är jättekul att titta på alla dina outfit bilder. En inspirationskälla.

Maria sa...

Jag hittade din blogg alldeles nyligen och tycker att du är helt FAB, för att låna ett populärt uttryck bland många bloggare. :)

Gillar dina outfit-bilder skarpt och håller med Nergårds-Emma om att det är kul att du även visar upp dina accessoarer.

Så, tummen upp från mig!

Lisa sa...

Jag tycker att det är jätteroligt och inspirerade att se dina otfits-bilder, så du får inte sluta med dem! Jag hade t.ex. funderat på att införskaffa en jeansskjorta, men var osäker på om det skulle passa mig och hur jag skulle använda den. Så såg jag dig i jeansskjorta, du var jättefin, och jag bestämde mig för att köpa en iallafall. Jag trivs jättebra i den. Jag älskar kläder, men tycker inte om det ängsligt trendiga och därför läser jag mycket hellre din blogg än någon av de riktigt stora. Du är jätteinspirerande! Kram /Lisa

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =) Jätteroligt att få veta, din åsikt betyder mycket för mig.

Emma-Maria: Så roligt att du kommenterar, tack för det=) Din åsikt och att du hälsar här sporrar mig mycket!

Att ha det gott: Tack gulliga du! =)

Miss M: Rara bästa du =) Ditt beröm och smicker gör mig alldeles mållös på ett positivt sätt! =)

Nergårds_Emma: Det var gott =) Tack för ditt snälla beröm, jag blir så glad, tack =)

Joanna: Tack =) Vad gullig du är, jag blir så glad för ditt beröm och för att du kommenterar =)

Elisabet: Tack =) Det var väldigt gott!

Mrs J: Jag med, så det är skönt att få veta att mina uppskattas, ibland blir jag osäker...

Natascha: Tack för att du läser, tycker om mina outfitsbilder och för att du kommenterar =)

Maria: Tack =) Vilket otroligt fint beröm =) Så gulligt att du tog dig tid att kommentera och berätta det.

Lisa: Oj vad glad jag blir av ditt fina beröm, finare bekräftelse och feedback går inte att få! Tack! =)
Jag var också osäker på om jeansskjorta passade mig så nu blev jag extra glad av att du tyckte jag var fin i den =)

anna sa...

den är för snygg den där vila tunikan, jag känner att jag också MÅSTE köpa den!

Alexandra sa...

Jaaaaa. Det är klart jag vill se!!

IngelaMollly sa...

Anna: Visst är den? Klart att tjejen ska ha den! Finns i vitt också.

Alexandra: Tack=) Skönt att få respons! =)