lördag 30 maj 2009

Dagens


Dagens outfit:
Tunika m guldbroderier H&M Divided
Haremsbyxor MQ
Guldsandaler Din sko
Det vanliga guldhalsbandet, guldarmbandet och armbandet från African art
De här byxorna är det riktigt mycket ¨häng i grenen¨ på men det syns inte så mycket med den längre tunikan och tur är väl det annars skulle det väl bli värsta ramaskriet här ;-) Jag upptäcker många saker när jag lägger upp bilder såsom att jag har köpt för många sandaler, mycket dumt och oekonomiskt som jag förhoppningsvis lär mig av...

7 kommentarer:

Erika sa...

Vilka fina armband =)

Ha en toppenkväll!

Att ha det gott sa...

RIKTIGT snyggt

IngelaMollly sa...

Erika: Tack och du med! =)

Att ha det gott: Tack vännen! =)

Linda sa...

Helsnyggt! Den där tunikan har jag kikat in, fin.

Eva Agnes sa...

Fint med rött. Guldsandaler, minsann!!!hi hi hi något som inte heller har gått över..
Minns mycket tjat om guldskor...
Din mamma

anna sa...

Vilken härligt fräsch sommarstass!

IngelaMollly sa...

Linda: Tack =) Ja, jag kunde inte motstå den ;-)

eva agnes: Tack =) Nä, vissa saker kommer aldrig att gå över ;-)

Anna: Tack =)