tisdag 19 maj 2009

Fint budskap

Jag beställde ett smycke av Miss Agda för en tid sedan och nu är det här! Jag gillar det jättemycket och är väldigt förtjust i budskap som inspirerar till eftertanke eller som bara tilltalar mig på endera sättet. På brickan står det Past Present Future; orden talar för sig själv tycker jag. Kommer nog att ge en liten hint till mina kära här hemma om att detta är en bra Mors dag present. Monsieur A kommer troligtvis att muttra ¨du har ju så många smycken¨ men kommer i slutändan vara ganska nöjd med att slippa engagera sig så mycket förutom att dra fram plånboken då... I'm a bad bad girl ;-)

8 kommentarer:

Johanna sa...

Magnum Mandel e god :D

Miss M sa...

Aren´t we all ;) (bad girls alltså;)
Superfint! älskar som sagt ALLT med budskap. och du som jag vet att en flicka/kvinna ALDRIG kan ha för många smycken =)

Randy sa...

Åh vad cool text :D

Nergårds-Emma sa...

Bra budskap, sånt hade jag behövt :-) Jag visste inte att det mors dag snart. Då kan jag ju också shoppa något smycke eller annat kul i present!

Anonym sa...

Ha-haa vad jag kände igen mig i din plan på att gå och shoppa sina egna presenter så att mannen inte behöver göra annat än hala fram plånboken! Så där gör jag också alltid, annars blir jag utan present eller också köper han nåt som jag inte alls gillar... Kvinnans list övergår ju mannens förstånd som man brukar säga!
Kram,
Agneta

Hos Käthe sa...

Fint!! Själv köpte jag hem ett förkläde och två dukar som jag tänkte att jag skulle få som morsdagspresent. :))

IngelaMollly sa...

Johanna: Ja, de flesta Magnumglassarna är supergoda =)
Tyvärr tål jag inte mandel ;-)

Miss M: Yes! Tur att det finns fler som jag ;-)

Randy: Vad kul att du också tycker det =)

Nergårds-Emma: Ja, jag med! =) Passa på och önska nu och ge bra fingervisningar; på söndag smäller det! =)

Agneta: ha ha ha=) Vad skönt att jag inte är ensam om att vara slug ;-)Helt rätt sammanfattat av dig! =)

Hos Käthe: Tack =) Skönt att jag inte är ensam om att vara förutseende;-)

Miss Agda sa...

Så kul att du gillade smycket ;-)