måndag 11 maj 2009

Dagens

Dagens outfit:
Tröja Kappahl
Kjol + strumpbyxor Lindex
Skinnjacka Flash
MCboots Din sko
Halsband Pearls for girls
Armband H&M
Och den vanliga klockan och ringarna. Det regnar och blåser kallt och jag undrar hur det blir på bröllopet som är nu på fredag. Vad ska jag ha på mig? Hittade en jätteläcker långklänning på Lindex på lunchen, kanske den? Fast jag är väldigt inne på Odd Molly klänningen men vet inte vilka skor jag ska ha till...Har därför tagit hem några och kanske frågar er om råd.... Ja ni ser vilka problem jag har....;-)

10 kommentarer:

Pia Wester sa...

Men sådär ville ju jag se ut!

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: what's stopping you? ;-)

Sara sa...

Usch, i dag känns allt ännu mer crap än i går, men av lite annan anledning. Nu pratar jag lite i gåtor, men jag vet faktiskt inte riktigt hur det här ska bli. Handlar om vår hund, eller hunden vi ska/är fodervärd åt. Verkar inte bli så bra som jag hade hoppats. Vet inte heller om jag orkar hoppas ännu en gång på en ny hund, ett nytt försök. Vi har haft hund förrut som vi fick sälja eftersom min man, samt son inte tålde den.
Så vad gör vi???
Jag som verkligen, verkligen ville ha en hund. Vill detta inte gå vägen...


Oj, förlåt kära Molly. Jag var bara tvungen att berätta lite kortfattat för någon.

Kram.

Att ha det gott sa...

Roliga problem tycker jag
Kan man få se skorna??

IngelaMollly sa...

Sara: Men vad är det som har hänt? ´Blir så orolig och bekymrad för din skull....Är det någon i familjen som reagerat allergiskt? Jag finns alltid här för dig =)

Att ha det gott: Inte sant? =) Ska försöka, det är dem som skulle vara till OddMolly klänningen i sådana fall...Är alldeles villrådig just nu ;-)

HannahSthlm sa...

Superfint!:-)

anna sa...

Så fint, du ser fantastisk ut idag, men dert gör du ju alltid! hoppas du har haft en bra dag!

IngelaMollly sa...

HannaSthlm: Tack =)

Anna: Tack, vad snäll du är! =)

Hanna sa...

Jättefint!

IngelaMollly sa...

Hanna: Tack =)