måndag 25 maj 2009

Lata dagar




Bilder från Lindex


Vi åker ju snart på semester och att packa ner kläder för en tvåveckors period brukar vara rena skämtet för mig; resväskan fylls alldeles för snabbt med för många grejer som dessutom brukar bli fel. Jag har i alla fall lärt mig att jag gillar sköna och bekväma kläder när jag är ledig och det är varmt. Det brukar alltid bli så att jag vill bära samma plagg och sandaler varenda dag för att just de är så sköna. Nåja, ganska trivsamma bekymmer, dessa nyinkomna plagg från Lindex är bra kanditater tycker jag, det enda kruxet är att den fina tunikan är i polyester vilket gör mig tveksam; det brukar bli svettigt!...;-/
Bikini - suck! - orkar jag inte ens tänka på! Att det ska vara så svårt att hitta den rätta....

9 kommentarer:

Lisa sa...

Tunikan var superfin, har dock samma tveksamma inställning till polyester som du. De nya fynden till armband var ju jättesnygga! Hann inte kommentera då du lagt ut dom på bild :)

Att ha det gott sa...

Otroligt titta in hos mig

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snyggt!

IngelaMollly sa...

Lisa: Ja, visst är det synd på en sådan fin tunika? Vad roligt att du gillade mina nya armbandsfynd, det var väldigt bra priser på dem också =)

Att ha det gott: Ja, det var verkligen helt otroligt! =)

Glamour-och-Fläskpannkaka: Kul att du också tycker det =)

anna sa...

ursnygga kläder, jag tycker både Lindex och Kppahal har mycket fnt just nu!

Sara sa...

Tack snälla för tipset om Mandeldesign. Bara efter en snabb blick på deras denimleggings blev jag helt såld :)

Härligt med semeter! Ett gissel dock att packa lätt. Jag vet inte heller hur man gör ;)

Sara sa...

Jo just det ;) kommunikationskursen är obligatoriskt för socialpsykologi-programmet. Tyvärr är inte kursen så intressant och djupgående som den skulle kunna vara. Däremot är kris- och katastrofpsykologi en fristående kurs, som jag verkligen tycker skulle vara obligatorisk. Men kommunikation är både viktigt och intressant. Ska ta och börja med den tentan nu.
Kram.

Tesstamente sa...

Att hitta den rätta bikinin är svårare än att hitta den rätte killen.. eller en speciell snöflinga i en gigantisk snöhög!

Jag är så bra på uppmuntran:-)

IngelaMollly sa...

Anna: Ja, visst har de? Tycker verkligen de har ryckt upp sig =)

Sara: Ja, visst finns det mycket fint där? Nu förstår du mitt dilemma ;-)
Packa är jag urusel på behöver gå en kurs idet och gärna av det du läser också! ;-) Kram!

Tesstamente: Så sant som det är sagt! =)