tisdag 28 juli 2009

Dagsutflykt


Åh vad bra Harry Potter och halvblodsprinsen var, de två och en halvtimmarna bara rusade iväg. Sorglig var den också så jag satt och snyftade en del... Visst är man helspänd på att filmen ska sluta och lyset tändas precis då man sitter och snyftar som mest? Rena mardrömmen! Jag tycker biosalongerna skulle investera i sådana där softade lampor som tänds lite försiktigt för att skona oss snyftande och gråthulkande stackars människor...
Idag bär det av till Stockholm, jag har äntligen lyckats övertala Monsieur A att besöka Bergianska trädgården för att bl. a. titta på de ljuvliga näckrosorna, åh vad roligt det ska bli. Eventuellt ska vi försöka få till en lunch med goda vänner också, vi får se. Hade ju varit himla roligt att göra en stoppsladd vid H&M Trend med...

8 kommentarer:

Erika sa...

Jag har sett första filmen men inte de andra. Jag har inte läst böckerna heller fast min sambo har tjatat om att de är bra, hehe!

Ha en bra dag =)

Omentjej sa...

Åh, jag vill också se!! Vilken underbar utflykt, Bergianska är verkligen väl värd ett (eller många) besök! Njut av din ledighet, den är du så värd! Kram!

syren sa...

Vad härligt med en utflykt till Bergiska,hoppas det blir givande. kram

Miss M sa...

Jag måst verkligen också ta och se den...

Hoppas ni får en underbar dag Molls =)

Att ha det gott sa...

Hoppasatt ni haft en härlig dag

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =) Om du tyckte om den första filmen tycker jag absolut du ska se de andra.

Emma: Tack =) Då har du en rolig upplevelse att se fram emot =) Bergianska är absolut värd ett besök och du kommer med all säkerhet hitta det bästa matstället i krokarna ;-)

Syren: Ja, det var underbart och mycket givande! =)

Miss M: Tack =) Ja, för dig som har så gröna fingrar är ett besök ett måste! ;-)

Att ha det gott: Tack, det har varit en underbar dag =)

Marikka sa...

Jag giller dina leggins.
Fina bilder på näckrosorna, jag har aldrig varit på Bergianska men nu blev jag sugen på en utflykt dit.
Njut av sommaren, i dag ska det bli soligt och varmt!

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =) De är supersköna. Tycker verkligen du ska åka till Bergianska någon gång det är definitivt värt ett besök.