lördag 11 juli 2009

Lördag 11 juli

Idag:
Topp med papegojor (äälskar papegojor!=) H&M Denmimleggings MQ Espandrillos Bonezza De vanliga guldsmycken och armbanden från Pearls for girls+Bianco
Åh, vilken härlig och lugn eftermiddag jag haft! Monsieur A mötte mig på jobbet och så gick vi och tog en lunch på sta'n, därefter gjorde jag ett reafynd på Din sko, julirean är livsfarlig för mig! ;-) Därefter har jag suttit hemma och läst med Ronja liggandes jämte mig, härligt!
Ikväll kommer V hem från Båstad igen, tänk om man kunde ha fått pussa och krama honom som jag fick när han var liten... ;-)
Strax väntar brasa i öppna spisen och filmen Revolutionary Road, Någon som sett den?

9 kommentarer:

syren sa...

Filmen har jag inte sett.Vad härligt med brasa i öppna spisen.

Att ha det gott sa...

Jätte fin idag med

Mrs J sa...

Vi ser på King Kong. Elvaåringen har inte sett den tidigare. Onödigt låång film, gäsp.

Miss M sa...

Låter som en helt perfekt dag =)

och what a surprise Molls, jag gillar också Pappegojor ;)

IngelaMollly sa...

Syren: Mmmm... se inlägg om filmen idag, jag tycker absolut den är värd att se =)

Att ha det gott: Tack vännen =)

Mrs J: He He He =) Vad gör man inte för de små liven? ;-)

Miss M: Mmmmmm =) What else is new?;-)

marikka sa...

Fin fin topp!

HannahSthlm sa...

Vilken söt topp!

Kram

Eva Agnes sa...

Den papegojklädseln var riktigt klädsam. Snyggt när t-shirten går ner över höfterna och lite klack på skon.
Kramar Mammi

Ps Jo, jag väntar storfrämmande men det ska städas också....hmmmm

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack=)

Hanna Sthlm:Tack =) Kram!

Eva Agnes: Tack, håller med=) Fast det är ju skönt att få städat och fint ;-)