fredag 24 juli 2009

Livet är dejligt!


Sista halvtimmen på jobbet sedan har jag semester! Yes =) Vad passar väl bättre än att gå på lite after work med mannen och vännerna G och J. Stället vi ska gå till har Ceasarsallad. Inte så svårt att lista ut vad jag ska ta... och ett glas vitt iskallt vin är jag väl också värd? ;-) Jag snöar alltså inte bara in på kläder utan även mat, efterrätter och drycker; Mrs Predictable is my middlename men inte i allt! ;-)
Hoppas ni får en riktigt härlig fredagkväll! Någon mer än jag som tycker det är vansinnigt kvalmigt?

8 kommentarer:

elisabet sa...

Åh vad härligt för dig att äntligen få semester! Tycker också det är riktigt kvalmigt ute. Min kompis kände visst honom när de var mindre, hon hade flyttat till Stockholm när hon började gymnasiet.

Marikka sa...

De är väldigt kvalmigt i dag, jag var ute på långpromenad och orkade knapp hålla takten, och det kändes tom jobbigt att andas.
Och nej, du är inte förfrågvis.
Ha en skön semaster, har du några speciella planer?

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack, jag har haft det mesta av semestern men har lite kvar också. Ok, då var det innan min tid då ;-)

Marikka: Visst är det, precis som du skriver otroligt tungt att andas och svettigt värre. Skönt att du inte tycker det. Har ett inplanerat besök i Karlshamn sedan är jag sugen på några grejer, får se om jag lyckas övertala mannen ;-)

Natascha sa...

Börjar min semester idag :-) Har fem härliga lediga veckor framför mig.
Ha en bra semester!

IngelaMollly sa...

Natascha: Åh vad underbart! Hoppas du får det riktigt riktigt skönt =)

Linda/ SÖTSUR sa...

Låter helt underbart! Ha en härlig semester:)

jen sa...

Va härligt med semester.
Kram

IngelaMollly sa...

Linda/Sötsur: Mmm, det är härligt med ledighet =)

Jen: Ja det känns underbart skönt just nu =) Kram!