onsdag 29 juli 2009

Househunting


Bilder från Mandel
Vädret verkar ha svårt att bestämma sig idag, här hos oss är det fram och tillbaka hela tiden men det verkar tyvärr vara på tok för blåsigt för att ge sig ut med båten, suck! Det har inte blivit många turer i sommar fast desto mer för sonen V, den lilla glidaren ;-)
Jag hade problem med internet här på förmiddagen och nu är vi precis tillbaka från husmodellsvisning, tyvärr var det inte intressant eftersom husen ska ligga precis jämte motorvägen. Det skulle vara så kul att hitta något snart, enda kruxet är att i alla fall jag har lite svårt att bestämma mig för vad det är jag vill ha...
Armbandet som jag köpte i måndags och hade på mig igår finns fortfarande kvar på Mandel om någon är sugen, jag är helnöjd med mitt och eftersom det är i skinn blir det inte så där svettigt och klibbigt nu på sommaren, gillas! =)

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

FIIINT

anna sa...

ursnyggt armband, jag ska prova att göra något liknande själv!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Visst är det fint? =)

Anna: Ja visst är det läckert och du kommer garanterat göra något mycket snyggare! =)

Bim HD sa...

Det är urläckert!!!
Jag försöker börja bli bättre på att använda smycken av typ, armband ;) Är numera lite dålig på det - och letar ofta efter något nytt. Dock är det mer än köpstopp just nu så. Vågar inte gå in och kolla på Mandel, hihihi...
Må så grankott...
mmm, jag vill också ha ALLT som Anna har - men har inte råd som sagt var. Fick kortet med röda klänningen på födelsedagen! Höjden av lycka när något kommer på posten bara sådär - värmer gott i hjärtat!!!

IngelaMollly sa...

BimHD: Visst gör det? Man blir så oerhört glad! =) Just nu är jag tokig i armband och köper alldeles för många, vågar knappt heller gå in på Mandels sida...;-)