lördag 4 juli 2009

Lördag 4 juli
















Idag:
Klänning MQ Sandaler DonnaGirl Guldsmyckena, armbandet från Pearls for girls och det senaste tillskottet i mitten kommer från Bianco
Forth of july firas i USA idag. När vi bodde där var vi med och firade och festade, jätteroligt att få ha varit med och uppleva det då det är hur stort som helst för dem, i alla fall var det så då...
Har träffat vännen M för en fika idag, supermysigt. Men nu börjar de dra igång härnere så nu drar även vi; till A:s pappa och fru ikväll. Det är lite lustigt; folk kommer här en masse med brassestolar och picknickkorgar och bänkar sig precis vid vägen men vi drar så långt bort som det bara går. Så skönt att det är över i morgon så allt kan återgå till det normala och man slipper fly från sitt eget hem...
Vad gör ni ikväll?

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

så bra du passar i den färgen Jättefin klänning
Dotter sover hos kompis så jag passar på att sitta här lite

ida sa...

vilken fin klänning! Och sjukt snygg blogg du har, har du gjort designen själv? =)
kram

Miss M sa...

Superfin klänning Molls =)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =) Skönt att du får lite tid vid datorn ;-)

ida: men tack, vad glad jag blir =) Min mamma som hjälpt med designen. Kram!

Miss M: tack min snälla supporter =)

Erika sa...

Vilken fin färg på klänningen!

Sv. Nja, jag vet inte om du vågar säga att du tycker att det är skönt med det här svalare vädret till mig, värmeälskare som jag är ;)

anna sa...

vilken härlig blå färg, den passar du i!

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =) Ok ska försöka vara lite försiktig där...;-)

Anna: Tack, gullig du är =)