onsdag 15 juli 2009

Sommar


Redan onsdag som betyder mitt i veckan även kallat lillördag. Den ska jag ska ta och fira ikväll genom att gå ut med H och snacka om allt mellan himmel och jord. Det är bästa medicinen tycker jag att få träffa vänner som jag tycker om, de ger mig energi och jag vet att de gillar mig för den jag är. Det känns lite lite bättre idag, tack ni gulliga som skrev så rara kommentarer, de värmer! =)
Idag är det en strålande sommardag, härligt! Sommar för mig är så mycket men naturligtvis innefattar det badvatten, minnen av lukten av cocos från Hawaian tropic när jag var ung, ostsmörgås med gurka, vaniljbullar, ballerinakex, fiskmåsar, sanddynor, sommarpratarna på radion, myggbett, grillkvällar, doften av rosor och luktärter och naturligtvis alla sommarlåtar som t. ex. den här gamla godingen finns kvar i minnet.

2 kommentarer:

Miss M sa...

Kan inte påstå att jag är ett Ledinfans, men Sommaren är kort ÄR svensk sommar =)

IngelaMollly sa...

Miss M: Nä men han är ju som du säger sommar och lite kult också kan jag tycka fast jag är ju äldre än dig också ;-)