onsdag 8 juli 2009

Onsdag 8 juli


Idag:
Tunika Modströms Byxor Flash Ballerinaskor Vagabond Nitbälte Joy Armband Lindex+Guldfynd
Jag ber om ursäkt för lite inlägg men jag håller fortfarande på och försöker reda ut vad det är som tokar till sig med schemaläggningen av dem? Jag blir verkligen inte klok på detta eftersom det har funkat perfekt fram till nu. Hört att det finns en tidsinställning på själva bloggen men den hittar jag inte... Har också försökt från olika datorer så det har inte med det att göra. Det är bara att traggla vidare; skam den som ger sig! ;-) Nu åter till Miss Marple, Någon annan som tittar på det?

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

med risk att verka tjatig ropar jag
MYCKET SNYGGT

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Du kan aldrig bli tjatig =) Jag suger åt mig som en svamp ;-)

anna sa...

underbart snygg tunika, precis min stil, jag har ungeför tio i samma stil redan, men bra grejor kan man alltid ha fler av!

IngelaMollly sa...

Anna: Tack =) Ja jag gillar den mycket och den är såå skön och visst är det så att man aldrig kan ha för mycket av det man gillar ;-)