tisdag 21 juli 2009

Höstsnyggt







Bilder från Mandel

8 kommentarer:

Miss M sa...

Åh, GUD *vill ha* ;)
Älskade skinnhandskarna, så kvinnliga =)
Ingen surprise här, jag är ju också en hösttjej, älskar modet då och de lager på lager man kan svepa in sig i...

Tack för boken Molls, den är perfekt, jag kan knappt vänta på att sätta mig och läsa den för henne

Lisa sa...

Å, jag fick också syn på de där handskarna...har absolut köp-stopp på sommarkläder, men till den kategorin kan ju knappast dessa räknas ;)

Sara sa...

Så tycker jag också. Höstmodet är så mysigt på nåt sätt. Har blivit så sugen på att sticka en fin sjal till hösten...
Ska ta och kolla in mandels höstutbud. HM hade annars mycket snyggt den här gången.

Sv: facebook är inte så svårt. Skaffa dig ett konto där bara så lär jag dig resten. Photoshop lovar jag att lära dig den dagen jag själv fattar ;)

Fortsatt trevlig kväll.

Erika sa...

Det enda som får mig att längta till hösten är alla snygga kläder. Det känns i och för sig som om det är höst redan men jag hoppas på att värmen kommer nu när jag får semester!

Sv. Jag har inte glömt utmaningen men har haft fullt upp med bak och kalas =)

anna sa...

jag älskar också hösten, och höstkläder, eller kanske mest alla höstskor jag ska köpa! nu gäller det att hänga med så man får tag i de bästa godbitarna innan dom tar slut.

Att ha det gott sa...

Jag älskar höstkläder
förlåt att jag inte tagit tag i utmaningen ännu Men den kommer

IngelaMollly sa...

Miss M: Jag meed, är de inte fantastiska så säg? visst är det mysigt att få svepa in sig i gosiga plagg och mysa =) Roligt att den uppskattades, hoppas ni får riktigt mysiga lässtunder =)

Lisa: Precis som jag tänkte ;-) Visst är de ursnygga?

Sara: Ja, det är något speciellt tilltalande med höstmodet. Du kan säkert sticka en mycket snyggare sjal än vad som går att köpa =) Då kan du ju träna dig på att undervisa på mig ;-)

Erika: Något positivt i alla fall men du ska se att du får värme =) Förstår att du har haft fullt upp.

Att ha det gott: Ja de är urläckra =) Hoppas att du inte känner dig stressad av det bara för det vill jag inte.

IngelaMollly sa...

Anna: Precis som jag, och du har ju verkligen koll på allt det där din lyllos! ;-)