torsdag 2 juli 2009

Torsdag 2 juli





Tillbaka efter en härlig kvällsutflykt ute på landet där vi lämnade sonen H hos en kompis som bor i en underbar sommarstuga med sjötomt, suck!
Vi såg det här gulliga rådjuret på vägen, ser ni huvudet bland allt gräs? Som synes tycker Ronja det är lika jobbigt med värme som jag och nu finns bildbevis på hur glad jag blir när jag får bada! =)
När det är så här varmt är den här urgamla klänningen från Lindex en av mina absoluta favoriter. De vanliga guldsmyckena, sandaler från Din sko och sommarens nya bikini från H&M med rosetter under.
Nu är jag tillbaka hemma i det vidriga oväsendet, är det ingen av er som kan bjuda hem mig och mannen i morgon och på lördag??? ;-)

8 kommentarer:

Sandie sa...

Vad skönt det såg ut =)

Hanna sa...

Skönt att bada!

Miss M sa...

Vilka vackra bilder Molly, både på dig och ursöta vovvan =)

Eva Agnes sa...

Den klänningen är verkligen fin på dig. Och det är det första jag ser av den nya bilen. Snygg, den också.
Ser skönt ut med badet.
Kramar Mammi

Emma sa...

Wow, vilken ljuvlig klänning! Jag hade gärna bjudit hem är, men här är det alltid oväsen :-)

Omentjej sa...

Vilka fina bilder och vilken badnymf! =) Jag älskar ju också att bada, längtar ihjäl mig upp till stugan med världens bästa bad!! Nattliga simturer står högst på listan!!

Att ha det gott sa...

Super snygg klänning

IngelaMollly sa...

Sandie: Mmmm, det var skönt! =)

Hanna: Bästa som finns när det är varmt =)

Miss M: tack, vad har jag gjort för att förtjäna din snällhet? =)

Eva Agnes: Tack, den är en klockren favorit =)Och bilden har du ju sett när jag hämtade dig på tågstationen, remember? ;-)

Emma: tack =) ditt oväsen tror jag bara att jag uppskattar =)

Emma: tack =) bada är livet på sommaren när det är varmt =) Förstår verkligen att du längtar till ditt vackra Hälsingland och nattdopp är underbara =)

Att ha det gott: Tack, jag är verkligen förtjust i den =)