tisdag 7 juli 2009

Tisdag 7 juli



Idag:
Klänning: JC Nitleggings Lindex Kavaj Joy Converseskor Nitarmband Lindex Halsband+ring Guldfynd
Precis som jag misstänkte har det varit ett enormt tryck på jobbet idag, jättekul men samtidigt svårt att ge alla den bästa servicen...
Det där med schemaläggningen av mina inlägg - vilket är en räddning för mig som jobbar - har ställt till det en del. Undrar just om jag gör något fel eller om det har med Blogger att göra...? Någon annan som använder Blogger som råkat ut för detta?
Nej, nu väntar favorittvkvällen... jag behöver väl inte säga vilka program? ;-)

8 kommentarer:

Erika sa...

Vilka snygga armband. Jag såg nitade armband på lindex idag =)

Eva Agnes sa...

Vilken underbar bild.
Kramar mammi

Att ha det gott sa...

Snygg som alltid
vackert ställe

IngelaMollly sa...

Erika: Tack = Ja, de har fått in många snygga nitarmband på sistone... önskar att de kunde få in med guldnitar också ;-)

Eva Agnes: Tack =) Kramar!

Att ha det gott: Tack vännen =) Ja det är underbart där, ligger precis vid Mälaren.

Käthe sa...

Fiiint! Jag har ju inte testat Blogger så jag vet inte. Det är inte så att du ska klicka OK på något sätt efter tidsinställningen, bock för en ruta eller liknande?

Omentjej sa...

Jättefint, vilken pingla du är!!
Jag har haft problem med schemaläggningen, men för min del berodde det nog mest på att jag hade helt fel tidsinställning på blogger. Hoppas det löser sig!

IngelaMollly sa...

Käthe: Tack =) Det ska jag kolla efter, tack för tipset!

Emma: Tack goa =) Hur upptäckte du det och vad gjorde du?

Omentjej sa...

Under inställningar/formatering såg jag att jag hade helt fel tidszon. Kolla där. Bytte till rätt bara.