söndag 26 juli 2009

Igår och idag

Igår hade jag på mig det här:
Linne Best Behavior Kavaj Vila Smock tights Modströms Nitsandaler Din sko Det färgglada armbandet African Art Flätat armband Lindex och den svarta ringen Guldfynd
Så himla trevligt vi hade igår kväll; vi åt laxfile med citron i foliepaket, färskpotatis med dill och en härlig sallad med fetaost. Till efterrätt hallon- och blåbärspaj med glass mmmm. Klockan 2 på natten ringde yngste sonen och undrade var vi var så då cyklade vi hemåt.
Det var längesedan jag var så trött - men nöjd - som idag och jag har faktiskt lite ont i huvudet, hmmmm.
Nu ska jag snart ta en fika på sta'n med vännen M. Vilka otroliga dagar; jag lallar runt och äter en massa gott och rör inte på mig ett dugg! Det kommer att straffa sig men jag har ju semester! =)

10 kommentarer:

Znogge sa...

Tack för titten. Visst är det en härlig ras!

Natascha sa...

Det är ju precis så en semester ska vara. Lata dagar, god mat, god dryck och inte en massa måsten.

Har förresten skaffat mig ett goggle konto. Har inga planer just nu på att starta en blogg men ett google konto underlättar för mig att kommentera på vissa bloggar.

Att ha det gott sa...

Det är rätt Molly
Passa på att njuta nu

Eva Agnes sa...

Vilöken helfräck klädsel. Särskilt Modströms-byxorna.
Kramar mammi

Fliselin sa...

Låter som att du haft en härlig kväll med god mat! Jag är hungrig just nu och väntar på att ugnspannkakan skall bli klar. Det riktigt vattnades i munnen när jag läste vad du åt igår.
Äntligen har vi sett solen! Idag har vi tillbringat dagen på ett fantastiskt utflyktsmål som heter Norrbyskär. Ett samhälle som byggdes upp vid sekelskiftet av MoDomsjös direktör Frans Kempe. Intressant guidning och mycket att se och göra. Det bästa var att solen sken på oss...
Jag ska försöka att prova hallonkakan när jag kommer hem. Det låter som det är enkelt och att det blir väldigt gott. Jag funderar på om vaniljglass kan passa till den när den är varm?!
Ha en fortsatt trevlig semester :).

anna sa...

tjusigt Molly, nu har du och Katinka frestat mig med era snygga bilder på nya höstkläder, så idag sprack mitt köpstopp, inte bra, jag har ingen karaktär....

Mrs J sa...

Snygg outfit! Tror att de där tightsen kommer att bli höjdare framåt hösten!

IngelaMollly sa...

Znogge: Tack själv =) Det är en underbart ljuvlig ras =)

Natascha: Visst är det så, hoppas du njuter riktigt av din semester och vad bra att du skaffat konto. Om du blir sugen på att börja blogga en dag så fråga gärna mig om du undrar över något =)

Att ha det gott: Tack vännen, jag försöker mitt bästa! =)

Eva Agnes: Tack, ja de byxorna är verkligen en klar favorit! =)

Fliselin: Ja, det var verkligen gott, blir sugen när jag tänker på det goda vi åt ;-)Skönt med sol och det låter som om ni har haft det underbart vilket ni är värda =) Hallonkakan blir suverän varm och med glass =) Hoppas ni fortsätter att ha en underbar semester också och jag har hört att vädret ska bli bättre i mitten av veckan, vi håller tummarna!

Anna: Tack och förlåt det var inte meningen, tycker du var duktig som kunde ha köpstopp över huvud taget ;-)

Mrs J: Tack, ja jag är verkligen supernöjd med de tightsen =)

Pia Wester sa...

Faaeeen vad snygg du är i Smock-tightsen! Själv ser jag inte alls ut så, att man ska ha thunder thighs...suck :-)

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Men vad gullig du är =) Du vet väl att hemligheten är långa toppar? ;-)