måndag 20 juli 2009

Måndag 20 juli



Idag:
Tunika Vila Leggings H&M Ballerinaskor Vagabond Prinsesshalsband M925 Armband Pearls for girls ring Guldfynd
Det har varit en oerhört intensiv måndag på jobbet och jag börjar längta efter den semestern som jag har kvar, får man göra det utan att framstå som gnällig eller otacksam? ;-) Det är väl egentligen så att det blir så mycket mer att göra eftersom de flesta har semester vid denna tiden... Men jag har besök i Karlshamn och i Malmö att se fram emot =)
Efterlyser därför tips på vad jag inte får missa när jag är i dessa två städer? Förslag?

11 kommentarer:

Lisa sa...

Snygg outfit! Är klänningen ny? Såg att undrade över antalet kommentarer tidigare; dina inlägg är inte ett dugg trista tycker jag. I mitt fall handlar de få kommentarerna nog mest om att jag sitter mindre framför datorn under sommaren.

Att ha det gott sa...

Mycket snyggt

Miss M sa...

Denna outfit ÄLSKADE JAG =)))) supersnyggt Molls..

Åh ska du till Malmö *avis*, kan du inte svänga inom och älska mig?! Jag älskar ju Malmö!!!! Missa för guds skull inte den grekiska restaugrangen nere vid kanalen, deras buffe är himmels, sen får du inte missa Zara, deras Åhlens är suveränt, Gina, Lagerhouse, ja missa inget för guds skull =)

Miss M sa...

*asgarvar*
Menade att du kan svänga inom och hämta mig, inte älska mig, hahaha.
Jag skyller på mig yrsel där ;)

Nina - Glamourmamman sa...

Tack, vad söt du är :-)
Om du ska till Malmö under festivalen så avundas jag dig ;-) Vi har varit där 3 år i rad, och vi älskar den!! I år stämmer tyvärr inte semestern med den :-(

Käthe sa...

Fint!!! Vad blir det för typ av semester i Malmö? Jag rek. t.ex. båten Prins Bernhard för mat eller bara för att ta en drink.

IngelaMollly sa...

Lisa: Tack! Åh vad glad jag blir =) Ibland blir man lite osäker när man inte får så mycket ¨synlig¨ respons...Låter sunt att sitta mindre vid datorn på sommaren! ;-) Klänningen relativt ny ja, de sålde - tro det eller ej - ut den.

Att ha det gott: Tack =)

Miss M: Tack =) Och för alla tipsen! Jag kommer gärna förbi och både älskar och hämtar dig! ;-)

Nina-Glamourmamman. Menar vartenda ord! =) Kan jag ha sådan tur? När är festivalen?

Käthe: Tack =) Måste testas! Det är hälsa på pappa, åka med sonen och se sta'n typ av semester ;-)

anna sa...

så snyggt, randigt igen, jag älskar randigt! är den ny tunikan?

IngelaMollly sa...

Anna: Tack =) Jag meeeed. Den är relativt ny ja, ett bestsellerfynd =)

Joanna sa...

Jättefin klänning! :)

IngelaMollly sa...

Joanna: Tack så jättemycket =)