onsdag 1 juli 2009

Onsdag 1 juli


Idag:
Inte så mycket som syns men jag har haft:
Klänning Vila
Bikini?
Sandaler + solglasögon Esprit
De vanliga guldsmyckena och den vanliga klockan
Sisådär! Nu känner jag mig åter som en relativt ny människa efter härlig båt- och badtur. Varför lär jag mig aldrig att jag mår så mycket bättre om jag får bada? Dessa 2 dagar har jag knappt orkat ge mig ut någonstans, alla som är lika värmekänsliga som jag vet vad jag menar och det är ingenting vi spelar eller rår för, eller hur?
Nu har eländet börjat/kommit till sta'n, fy sjutton vad jobbigt! Mer om det i morgon.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka i bloggosfären Molly! Har inte heller kunnat följa din blogg lika aktivt som jag skulle vilja, eftersom dom på jobbet skärpt internetanvändningen och spärrat alla "blogspot"-adresser. GRRRR säger jag bara...!! Och jo värmekänslig vet jag tyvärr alltför väl vad det innebär, det lider både jag, min mamma, mormor och dotter av (ligger i släkten som du förstår!)Blir alldeles jättehyperlättirriterad och dåsig när det är sån här värmebölja.

Agneta

Miss M sa...

Åh Molly, du ÄR verkligen min själsfrände =))) Jag förstår precis vad DU menar. Jag sitter vid nyheterna och vädrte varje kväll och ber att det ska bli svalare ;) jag lider... men precsi som du mår jag bättre när jag badar men jag lär mig aldrig heller ;)

Superfin du var i dag sweetie.....

IngelaMollly sa...

Agneta: Tack vad roligt att höra =) Vad himla trist att du inte kan läsa min blogg lika aktivt ;-/// Ja det är jättejobbigt att vara värmekänslig och speciellt att mötas av oförståelse av dem som är tokiga i värme! ;-)

IngelaMollly sa...

Miss M: Nog är vi varandras själsfränder alltid! Sitter också och bevakar nyheterna stenhårt med hopp om löfte om svalare väder; när väl regnet kommer är det jag som är ute och skuttar i det ;-) Det är ju så jobbigt innan man kommer till badvattnet! ;-)

Omentjej sa...

Å vad kul att du är tillbaka!! Jag mår också tusen gånger bättre efter att ha badat, älskar att bada, men jag har inte ens orkat ta mig till vattnet...

IngelaMollly sa...

Emma: tack =) Samma här, därför insåg jag hur mkt bättre jag mår efter bad när jag hade orkat mig iväg;-)

anna sa...

Ursnygg klänning! Och kul att se bilder från Venedig i det andra inlägget, var det kallat i Venedig eftersom du hade jacka på dig? Dom gånger jag har varit där har det varit så hett att man knappt orkat gå ute.

IngelaMollly sa...

Anna: Tack =) Venedig är underbart, det var inte så kallt men det regnade precis då, efter ett tag åkte jackan av ;-)