måndag 6 juli 2009

On the road again


Måndag och semestermånad för de flesta medan jag är tillbaka på jobbet igen; nu har jag haft nästan allt mitt roliga... ;-) Det är inte klokt vad fort 4 veckor går....men jag är så glad att jag väldigt snabbt gick ner på avslappnad nivå och lyckades stänga av alla ¨jobbfunderingar¨. Jag har till och med lyckats ¨förtränga¨ lösenord till mejlen och pinkoden till mobilen, bra och sunda tecken tycker jag...
Nu ska jag bara jobba några veckor sedan är jag lite ledig igen, skönt! Under tiden drömmer jag mig tillbaka och funderar på vad det är jag egentligen ska göra när jag blir stor???
Vad gör ni i sommar?

6 kommentarer:

Miss M sa...

Funderar också på vad jag ska göra när jag blir stor=) så många val just nu att det är överväldigande =/
Ha en bra dag på jobbet Molls =)

elisabet sa...

Jag vet inte heller vad jag ska göra när jag blir stor, svårt det där. Skönt att du i alla fall hade en avkopplande semester, låter väldigt bra att glömma bort arbetsrelaterade koder! Tack för din gulliga kommentar, den värmde!

Omentjej sa...

Va, har fyra veckor gått så fort?!
Hjälp.
För min del blir det ju fyra ljuva veckor i Norrland med div. utflykter.
Och när jag blir stor, då vill jag nog ha egen butik med café, det drömmer jag om ibland.
Hoppas du har en lugn och skön dag på jobbet. Kram!

Att ha det gott sa...

Idag har jag varit påstadsbiblioteke

Sara sa...

Härligt att du har kunnt slappna av på din semester. Skriver som hastigast på lånad dator.
Hörs mer om några dagar.
Kram.

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack =) Det är inte så lätt det där men du är ju duktig på så mycket att du i princip bara kan välja och vraka ju =)

Elisabet: Visst är det bra? Inte alltid så lätt det där att veta vad man vill göra... Varsågod, jag menade det =)

Emma: Tyvärr så jag ;-) Lyllos dig
som har en sådan lång härlig ledighet att se fram emot =) Lugn dag? Äh, tyvärr nej ;-)

Att ha det gott: Vad roligt! Hoppas de var trevliga mot dig? ;-)

Sara: Tack, det har jag men nu är det stressat igen ;-) Kram!