måndag 6 juli 2009

Dessa armband...







Bilder från Accessora


Om det finns någon benämning såsom -armbandaholic-kan jag definitivt skriva under på det!
Mint är ett relativt nytt märke som gör - enligt mig - urläckra armband. Det nedersta på bilden är jag lycklig ägare till; har fått mycket beröm för det och även frågor om var jag hittat det här på bloggen. Accessora har nu detta märke och armbandet som just nu finns i lager.
Det översta på bilden har jag suktat efter men det har varit slut fram tills nu! Någon som tror att jag lyckats motstå frestelsen?.... Don't think so.... ;-)
Det börjar bli dax att få till ett armbandssystem för just nu glömmer jag bort vad jag har och hittar dem inte. Någon av er som har ett bra tips på armbandsförvaring?

Mycket märkligt... jag hade schemalagt detta inlägg till 14.45 men det låg inte ute....Någon mer som råkat ut för detta?

8 kommentarer:

Käthe sa...

Ja, jättefina!!

Erika sa...

Det finns många snygga armband =)

Det vore behändligt om blogg.se kunde göra så att man kunde schemalägga inlägg. Smidigt att kunna portionera ut dem över hela dagen.

IngelaMollly sa...

Käthe: Visst är de?

Erika: Mmmm.. det har varit min räddning men nu funkar det tyvärr inte ;-/

anna sa...

du har alltid så himla fina armband, jag tycker det är superfint, men det stör mig när jag jobbar, jag sitter ju oftast och ritar, så därför blirt det att jag tar av mig dom hela tiden. Förvaring, skulle vara en lite tjockare rulle av något slag.

Natascha sa...

Superfina armband! Skulle vilja ha alla :-) Har själv problem med förvaring. Som det är nu så dräller det armband och halsband lite här och var i sovrummet. Har snart inte koll på vad jag har.

IngelaMollly sa...

Anna: Tack =) Jag har liknande problem; de stör mig i jobbet också men jag kan bara inte låta bli... ;-) Tjockare rulle skulle kunna vara något...

Natascha: Tack =) Åh vad skönt att höra att det inte bara är jag som har mina smycken utspridda högt och lågt i sovrummet...;-)

Lisa sa...

Du kan verkligen det där med armband! Tycker att det är så fint, men är själv mer en flitig örhängesbärare. Fick dock ett superfint armband i många färger från baglady när jag fyllde år härom veckan. Jag älskar det och har upptäckt att jag just nu väljer kläder som passar armbamdet, bara för att få använda det så ofta som möjligt :)

IngelaMollly sa...

Lisa: Grattis i efterskott och tack =) Känner igen det precis, är likadan när jag får något fint armband eller halsband i härliga färger, det är ett gott betyg =)