onsdag 29 juli 2009

Onsdag 29 juli

Idag:
Topp H&M Byxor MQ Sandaler Donna Girl de vanliga guldsmyckena och armbanden från Pearls for girls+Bianco
Jaha då var det dax för packning igen för i morgon bär det av för en liten roadtrip alla följer med utom V som måste jobba men jag tror han är ganska nöjd med att få rå sig själv ett par dagar.
Tänk om vädret kunde ta och bestämma sig, jag tycker det är så tvära kast mellan sol och regn vilket gör det så svårt att packa....Nåväl jag ska nog överleva det också ;-)

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Så roligt att du besökt Stockholm... Bergianska är alltid värt ett besök, länge sedan jag var där. Det är roligt att resa iväg men också skönt att komma hem! Vi kom hem nu ikväll efter vår tämligen regniga semester. Hoppas att ni får en fin resa!
Samma dag du bloggade om cardigan från Gina hade jag också kollat in den på deras hemsida. Funderar på svart nu till hösten. Behåller du den vita eller? Vitt är en favorit och är alltid fräscht! Såg nu också en liten fin top från Ichi hos Mandel. Den blå, som jag tyckte var finast, är slut i min storlek, annars hade det varit svårt att hålla sig! Är detta en sjukdom eller? Som tur är så inser jag att inte endast jag är drabbad!

Erika sa...

Vilken fin färg på toppen.

Vi åker på en roadtrip på fredag. Det blir roligt =)

Sv. Jag ska ta och se potter filmerna någon gång.

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni får det trevligt

IngelaMollly sa...

Fliselin: Ja, jag älskar att åka till Sthlm där finns så himla mycket att se och så är det ju en sådan otroligt vacker stad =) Ja, visst har det varit ett knepigt väder i sommar, mycket regn men otroligt fuktigt och klibbigt. Jag rekommenderar verkligen cardiganen från Gina den är så ljuvligt skön att jag var tvungen att köpa den svarta också ;-) Den där sjukdomen verkar ha drabbat många av oss...;-)

Erika: Ja, jag är väldigt förtjust i den, lyser upp så härligt nu på sommaren. Hoppas du gillar dem när du ser, ta det någon regnig dag ;-)

Att ha det gott: Tack snälla =)

Sara sa...

Hoppas ni får en trevlig roadtrip :)

Så trist att inte få ikea-katalogen. Kan du inte göra ett litet tillägg - ingen reklam tack, endast ikea-katalogen ;)

IngelaMollly sa...

Sara: Ja, det var jättetrevligt =) Bra förslag, borde finnas en skylt med ¨ingen reklam tack utom IKEA katalogen ;-)