söndag 19 juli 2009

Söndag 19 juli


Idag:
Today i'm wearing this linne Avanna-Anna Skjorta JC Denimleggings Pieces Converse Flätat armband Lindex och den svarta Guldfyndringen
Har haft en alldeles för lång träningssvacka men idag körde jag ett pass äntligen! Att jag aldrig lär mig att jag mår så mycket bättre när jag tränar! Har haft en liten svacka nu och det påverkar ju självkänslan och hela rubbet. Tänker skriva mer om självkänsla och självförtroende en annan dag. Annars har det varit en lugn dag; orkade bara inte ta tag i allt röj som jag borde... Trodde jag skulle storkna av värmeslag när vi var ute med Ronja, kanske därför jag ser lite martyraktig ut? ;-)

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

En sån tröja önskar jag mig
Jag har varit super duktig idag
städat dotters rum ( Hon kommer hem ikväll)
Och köket

Miss M sa...

Älskar det linnet från Avanna =)
Cool och casual stil, snyggt Molls =)

Erika sa...

Jag skulle behöva skärpa mig med träningen.

Sv. Du är så välkommen förbi, har bakat en hel massa idag och mer blir det, hehe!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: ja, visst är hon duktig på att göra fint Anna? =) Och vad duktig du har varit, nu får jag dåligt samvete för att jag inte har städat ;-)

Miss M: Jag med, hon gör så mycket fint, Anna =) Tack vännen =)

Erika: Mmm, fast vi ska inte ställa för stora krav på oss själva på sommaren. Då kommer jag! ;-)