onsdag 22 juli 2009

Onsdag 22 juli


Idag:
Papegojtopp + byxor H&M Sandaler DonnaGirl Guldhalsbandet och Armband Lindex Pearls for girls samt Bianco
Welches wetter säger jag bara! Det här måste helt klart utnyttjas så vi funderar på att åka ut en liten kvällstur med båten, hoppas hoppas att mannen i mitt liv kommer loss från sitt viktiga jobb och kan ägna sig lite åt mig ;-) Det ska tydligen bli regn och rusk igen så nu vill jag helt klart passa på att njuuuta! Inte är det för varmt heller ;-)

6 kommentarer:

Marikka sa...

Du är jättefin, fin topp!

Sv. Jag har undervisat i hemkunskap fram till i våras, ska inte göra det i höst då jag endast ska undervisa i so och livskunskap.
Och tack, sonen mår bättre i dag.

Att ha det gott sa...

Åhh så fin du var idag
hoppas att ni kommer iväg på en tur

Natascha sa...

Härligt med sol! På andra sidan Sverige, i Göteborg, är det grått och det har kommit regn under dagen.
Hoppas ni kom iväg med båten!

Miss M sa...

Vad vacker du var idag Molls =)

syren sa...

Du är jätte fin!

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =) Skönt att han mår bättre. Vilka roliga ämnen du undervisar i, jag gissar på högstadiet?

Att ha det gott: Tack =) Tyvärr kom vi inte iväg då mannen fick ett viktigt samtal från Dubai.

Natasha: Attans då, så du bor i underbara Götet, min gamla hemstad. =) Tyvärr kom vi inte iväg eftersom viktiga samtal till mannen kom ivägen, men det går ju fler tåg ;-)

Miss M: Men tack snälla gulliga =)

Syren: Tack, vad snäll du är =)