måndag 20 juli 2009

Nagellack


Har ni några nagellacksfavoriter?

12 kommentarer:

Linda/ SÖTSUR sa...

Ditt lack är urtjusigt.

...och jag tacka å det ödmjukaste för alla fina komplimanger. Kram.


Sv: Huuuaaa.vad jobbigt det var att få ihop det där inlägget. Tog flera timmar, men tillslut gick det. Det blev ju så himla trevligt att se alla favvolack samlade så där:)

Ja, det är helt okej med mig, bara kul:)

anna sa...

den färgen är ursnygg tycker jag som du har på tånaglarna! Min favortifärg är rouge noir från Chanel, den är gammal men fortfarande den jag gillar bäst.

Miss M sa...

Japp I´m back, lite virus på balansnerven kan inte stoppa MIss M ;)

OJ Molls är en kändis ;)

Mina favoritlack är China Glazes och O.P.I´s lack, de är fab i alla färger =)

Camilla sa...

Nu har jag fransk manikyr (gelenaglar) annars brukar jag gilla rött. Tånaglarna är orange färgade just nu

Emma sa...

Ditt nagellack är coolt och snyggt! Tycker det är kul med nagellack som blir pricken över i på en outfit.
Just nu är min favorit lysande metallic-rosa ur Isadoras sommarkollektion.

IngelaMollly sa...

Linda/Sötsur: Tack =) Det är du värd=) Förståt det där tog tid, blev urläckert och kul som du säger att se favvolacken =)

Anna: Tack =) Ja, man ska aldrig förringa gamla goda klassiker! ;-)

Miss M: Or not...;-) Härligt att det blev så kort frånvaro! Har inte testat dem.

Camilla: Minns från en av dina bilder att du hade superfina naglar! =)

Emma: Tack =) Visst förstärker nagellacket en hel outfit. De lacket måste jag spana in =)

N sa...

Jag älskar O.P.Is nagellack. Förr brukade jag måla med alla möjliga färger men nu håller jag mig till fransk manikyr. Jag jobbar på labb så det är ett fasligt jobb att hålla naglarna fina. Vatten och sprit torkar ut naglarna och lacket spricker.

Natascha sa...

Nu blev det fel igen, det var jag som skrev inlägget innan :-)

Marikka sa...

Jag älskar nagellack, men orkar ändå inte måla mina nacklar. Är för lat och bekväm helt enkelt.

Marikka sa...

Naglar heter det ju.
Och du är jättefin i dina sandaler.

IngelaMollly sa...

Natascha: Den här gången förstod jag nästan att det var du ;-) Har hört så mycket positivt om deras nagellack så jag måste snart testa själv. Och vet precis vad du menar; det skavs av jättefort för mig på jobbet tråkigt nog ;-/

Marikka: Ha Ha Ha =) I grunden är jag också egentligen för lat men när jag väl gör det påminns jag om hur snyggt det är och hur det kan förstärka en hel outfit. Tack snälla! =)

Omentjej sa...

Yep, Tobago från Mavala. Även Las Vegas från Mavala. =)