söndag 12 juli 2009

Söndag 12 juli

Idag:
Topp Gina tricot Jeans Lindex Converseskor Guldsmyckena+armband House of Natalia och en styck gosig Ronja.
Vad skönt de är med dagar som dessa utan en massa måsten, plötsligt blir det roligt att göra saker som man har lust till. Jag har skrotat runt idag osminkad (vilket jag inte är vidare förtjust i att visa här ;-) och i sköna kläder. Läst, planterat blommor på balkongen, promenerat med Ronja och bakat en kladdkaka, mmmm.
Jag måste boka in fler dagar som denna =)

6 kommentarer:

Erika sa...

Söt vovvis =)

Sv. Sen eurosko köpte upp wedins har det blivit mycket sämre, jag jämför dem nästan med skokanonen numera.
Det är trist.

Linda sa...

Nej, vi har köpt Seinfeld boxen så vi har lite avsnitt att kika på :) Hoppas du får en bra start på veckan!!

anna sa...

Ursnygg klädsel, jag är en sucker för randiga tröjor, men det kanske jag redan sagt!

Marikka sa...

Sv. Det blev lite varmt vissa dagar, men skönt var det.
Snyggt med en randig topp!

IngelaMollly sa...

Erika: TACK =) Håller med du, de har blivit mycket sämre ;-/

Linda: Ok, det borde jag också göra med tanke på hur mycket jag gillar Seinfeld. Du med =)

Anna: Tack =) Jag är också nästintill besatt av randigt ;-)

Marikka: Tack =) Ja, ni verkar ha haft det hur härligt som helst =)

Bim HD sa...

HUR många converse HAR du hihihi...
Urläckert med rosa dessutom!!!
Det är läckert med randigt och jeans alternativt vita byxor! Ah, blir så sugen på att handla!!! Antar att det beror på att man VET att man INTE får, suck...
Må så grankott...
det enda jag HAR handlat på sista tiden är 3st filmer - Irene Huss för 10kr styck!!! Det fyndet kunde inte ens jag gå ifrån hihihi...