måndag 27 juli 2009

Måndag 27 juli

Idag:
Topp Vila Linne+Brunt läderarmband H&M Denimleggings Pieces Ballerinaskor Vagabond Läderhalsband Diddi design med silverhänge Miss Agda Ring Guldfynd
Japp det var visst lönedag idag, ingen lyckad kombination med Molly på sta'n. Har hittat ett jätteläckert läderarmband med rosett, en Madonnatopp (jag var en riktig Madonnanörd under hela 80- och i princip hela 90-talet) och jag kan meddela att cardiganen från Gina som jag skrev om i förra inlägget var precis så snygg och skön som jag hade förväntat mig! Är faktiskt bara lite osäker på färg, tog vit men velar mellan den och svart... En del saker åker kanske tillbaka, får värka på det lite...
Nu ska snart jag och H äntligen iväg på bio och se Harry Potter och halvblodsprinsen, jag känner mig som ett barn på julafton! =)

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jag är sugen på att köpa några armband

Natascha sa...

Å vad kul! Hoppas att du får en riktigt bra bioupplevelse. Ska försöka planera in ett biobesök i veckan och då blir det givetvis Harry jag ska se.

Hanna sa...

Jättefint!

Mrs J sa...

Vi hade tänkt gå på HP ikväll, men jag är så trött att jag förmodligen skulle somna... Vi siktar på onsdag istället. Vad gäller koftan så hade jag nog valt svart, iaf om den vita har tendens att ludda av sig. Då är den så svår att ha till svarta plagg.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, kanske att du kan få något i födelsedagspresent? ;-)

Natascha: Ja, den var så bra, du måste se den! =)

Hanna: Tack =)

Mrs J: Då har ni en riktigt bra film att se fram emot =) Bra råd, lutar mer och mer åt den svarta, måtte den bara finnas kvar i min storlek...

Linda/ SÖTSUR sa...

Vad snyggt! Armbandet blev jag nyfiken på.

IngelaMollly sa...

Linda/Sötsur: Tack =) Visar det i dagens inlägg.