onsdag 8 juli 2009

Tävling

Bild från Att ha det gott

Att ha det gott har en tävling just nu med fina skönhetsprodukter från Yvonne Ryding som pris.
Hennes produkter är helt fria från alkohol och konserveringsmedel vilket låter finfint för en person som jag som är överkänslig mot så mycket...;-) Någon som har testat Yvonnes produkter?
Det enda du behöver göra är att att ta reda på hur många skönhetsprodukter som ingår i YR:s sortiment. Mejla Carina på: carina197@msn.com - med förhoppningsvis rätt svar - senast söndagen den 12 juli.
Vad använder ni för skönhetsprodukter? Tipsa gärna här! Jag lottar ut en pocketbok till er som kommenterar!

7 kommentarer:

emma-maria sa...

Jag har börjat använda Mary Kays produkter och tycker de är toppen för en torris som jag! Väldigt dryga är de oxå och räcker länge, vilket ju är bra när de kostar en del... Men de är väl värda sitt pris tycker jag!

Eva Agnes sa...

Jag använder vanlig olivtvål till ansitkte och kropp eftersom jag har psoriasis. Den köper jag kilovis i den libanesiska affären.
Kräm i ansiktet är Nivea Visage Day Cream.Jätteskön!!
Jag är ju väldigt tråkig vad det gäller detta men det är allt jag använder.
Kramar Eva Agnes

Fliselin sa...

Just nu används Biotherms solcreme för ansikte med SPF30. Annars Dermalogica eller liknande. Idag blev det faktiskt varmt och soligt, dock ostadigt väder. Ha en bra kväll!

Lisa sa...

Använder kanebos ansiktsprodukter, eftersom jag aldrig provat något som passar min hud så perfekt. Dock tycker jag att priset på dem ständigt accelererar. Snart är nog smärtgränsen tyvärr nådd för min del, får försöka hitta en värdig ersättare i en något mer human prisklass...

IngelaMollly sa...

Alla: Intressant och roligt att få veta vad ni använder. Mary Kay känner jag inte till. Biotherm gillar jag mycket själv. Nivea tål jag tyvärr inte och Kanebo har jag aldrig testat...

Lottar vinnare i morgon på gammalt hederligt sätt. Lycka till! =)

Att ha det gott sa...

Tack söta för att du tipsar

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det gör jag så gärna =) ska bara inte glömma att tävla själv också ;-)