fredag 3 juli 2009

Fredag 3 juli

Idag:
Klänning reafynd H&M
Turkosa leggings som tittar fram Flash
Nitsandaler Din sko
De vanliga guldsmyckena och armbandet från Pearls for girls
Samma sak händer för mig varje sommar; jag fastnar för ett smyckeskit som jag har dagligen... blir nog lite ändring och variation på det när jag börjar jobba på måndag.... suck vad fort 4 veckor går....
Jag och A har bjudit in oss själva - mer eller mindre- till våra goda vänner som var i Italien samtidigt som oss. Vi är på väg nu så jag svarar på era kommentarer i natt eller i morgon, promise!

4 kommentarer:

Miss M sa...

Är precis likadan, nöter mina favoriter dagarna ut

Superin klänning Molls =)

anna sa...

lika snygg som alltid!

Omentjej sa...

Oj, den klänningen har inte jag sett i butik. Jättefin!!

IngelaMollly sa...

miss M: Tack =) Det är ju i alla fall ett bevis på att vi gjort bra inköp ;-)

Anna: tack goa rara =)

Emma: Tack =) Hittade den på LOGG avdelningen precis innan vi åkte till Italien