torsdag 9 juli 2009

Torsdag 9 juli

Idag:
Topp Vila Jeans Lindex Ballerinaskor Esprit Halsband Lindex Armband Glitter
Oj vad det har regnat idag och vilken blåst! Rena höstvädret ju! Trottoaren utanför mitt jobb svämmade över jättesnabbt så att våra besökare hade problem med att komma in.
Jag tog de slitna jeansen idag fast jag var tveksam, har känt att de är på gränsen att vara ok på jobbet...
Men jippie vad glad jag är för schemaläggningen av inläggen fungerar äntligen igen! Dock med några minuters förskjutning men vem orkar bry sig? ;-)

10 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Du har så läckra kläder. Det är så roligt att se dina outfits.
Gillade den svarta topp i går också. Den från Modströms.
Kramar Mutti

anna sa...

jag gillar jeansen jättemycket, kan inte du ha vilka kläder som helst på jobbet? Eller är det mer din egen känsla? Jag kan ju gå hur som helst, eller man nästan förväntar sig att en designer ska se lite märklig ut!

Pia Wester sa...

Underbar outfit! Älskar den där casual-stilen.

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack, vad roligt =)Mitt största intresse, kanske det jag ska jobba med när jag blir stor? ;-)

Anna: Jag med, det är mer min egen känsla, tycker att en del tittar till... annars har vi en mycket fri dresscode på jobbet och du ser allt annat en märklig ut =)

Free Fashion Pia: Tack =) Jag med, fast jag är lite av en kameleont ;-)

Käthe sa...

Tjusigt!! Bra att du vågade jeansen. :)

Att ha det gott sa...

Här känns det som höst nu
Hoppas verkligen att det blir sol snart igen

Natascha sa...

Har en precis likadan topp. Den är så skön. På mitt jobb har vi som tur är ingen dress code. Så slitna jeans är inga problem. Men visst tittar folk till och tänker nog både det ena och andra :-)

Miss M sa...

WOW! DEtta var SÅ snyggt Molly. Som jag sagt, du ÄR en foxy mama =)

Nina - Glamourmamman sa...

Skitsnyggt rent ut sagt!! Ha en fin fredagkväll! Kram!

IngelaMollly sa...

Käthe: Tack =) Ja det gäller att våga stå för vad man gillar och att gå sina egna vägar ;-)

Att ha det gott: Ja visst är det märkligt vilka tvära kast vädret tar...

Natascha: Ja visst är den toppen ljuvligt skön, skulle kunna ha på mig den jämt fast då skulle jag väl tröttna;-) Vi har väl egentligen inte heller ngn dresscode fast det har pratats om uniform vilket jag verkligen inte skulle trivas i ;-)

Miss M: Tack vännen =)*blushing*

Nina-Glamourmamman: Men tack, sträcker på mig =) Du med! Kram!