torsdag 16 juli 2009

Give me hope

Joanna! Du vann ju barnbokstävlingen ju! =)
Jag ger dig några timmar idag sedan drar jag en ny förhoppningsvis lycklig vinnare. Hoppas att det fortfarande är någon av er andra som är sugna att vinna en barnbok? =)
Passar på med ett av mina favoritfilmcitat också:

¨De är förrädiska minnen
allt fult utelämnas
De säger se framåt tänk framåt
Jag tänker bakåt
där är jag nu
inte här men där¨

Från vilken film kommer dessa rader? Jag lottar ut ännu en barnbok bland er som kommenterar här med rätt svar. Obs! Glöm inte att ange barnets ålder, om ni har flera barn försöker jag välja någon som ska passa dem alla så bra som möjligt, ok? =)

7 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Den där tävlingen får man väl inte vara med i, kan jag tro....... hi hi

Eva Agnes

Bim HD sa...

Citat från filmer - aldrig en susning!!! hihihi...
Barnbok vet jag dock vem som skulle behöva. En liten gåva till någon liten, liten hihihi...
Må så grankott...
Jo, jag vill nog läsa din givna uppmaning, hehehe... utmaning :D

Miss M sa...

Farväl Falkenberg, eller hur =)

Erika sa...

Jag har ingen aning varifrån citatet kommer.

Sv. Ja, det är väldigt smärtsamt att vovvarna blir gamla. Tänk om de kunde få leva lika länge som oss.

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Alldeles riktigt, du blir diskad ;-)

Bim HD: Läser man min blogg ofta är det inte så svårt ;-)

Miss M: YES! GRATTIS =) Det märks att du är en trogen läsare av min blogg ;-) Var det 4 hon var din lilla tulta?

Erika: Inte så svårt egentligen som man kanske kan tro..;-)Ja precis! Kan inte ngn uppfinna någon mirakelkur?

Joanna sa...

Åh vad synd att jag inte hann svara dig. Jag har varit på semester i Huddik och kom tillbaka för en timme sedan.

Jag får säga grattis till din nya vinnare istället! :)

IngelaMollly sa...

Joanna! Men självfallet måste du ju också ha en bok, mejla mig =)