måndag 13 juli 2009

Malmö och Gardasjön










Ok, dax att kavla upp ärmarna inför ny vecka och solen skiner, snacka om att vädret gör tvära kast!
Igår kväll bestämde jag och V att vi ska åka till Malmö i början av augusti där min pappa och en av mina bästa väninnor bor (hoppas hon är hemma då) Jag tycker det ska bli så kul att få lite egen quality time med min äldsta son och dessutom är jag oerhört förtjust i Malmö! Någon av er som har tips på vad jag absolut inte får missa när jag är där?
Gardasjön är ett annat av mina favoritställen, oerhört vackert och sjön är underbar att bada i. Har ni inte varit där ännu rekommenderar jag er verkligen ett besök. I sommar besökte vi den gamla och charmiga orten Lazise så vackert! Bjuder på några bilder här.

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Låter trevligt
be om tips från Alexandra eller Käthe
de bor väl där

anna sa...

åh det ser precis ut som där jag alltid är i Riva del Garda!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: mmm...det ska jag göra =)

Anna: Orterna kanske är ganska lika? Visst är det underbart vackert där?

Omentjej sa...

Ser helt underbart ut Molls! Lyckost dig som varit där!

IngelaMollly sa...

Emma: Mmm, det är underbart vackert där =)